Dodaj tu swój tekst nagłówka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

asdasdsad

asdasdsasda

asdasd

4,9/5

5/5

Jak zestaw briefów ułatwia i przyspiesza Ci pracę?

Usprawnia komunikację z klientem

Zapomnij o niekończących się mailach i telefonach, które pochłaniają dużo Twojego czasu. Brief zbiera wszystkie informacje od klienta w 1 miejscu i pozwala Ci sprawnie rozpocząć pracę oraz szybciej stworzyć treść.

Ogranicza ilość poprawek

Połowa tekstu wykreślona, bo klientowi “nie o to chodziło”? Nie z dobrym briefem. W briefie klient jasno określa swoje oczekiwania względem tekstu, dzięki czemu dokładnie wiesz co i w jakim stylu napisać. Koniec ze zgadywaniem.

Daje konkretny materiał do pracy

Już na starcie poznajesz wszystkie szczegóły na temat produktu lub usługi, wiesz, co chce osiągnąć klient i do kogo docierać. Dostajesz konkrety, na których możesz sprawnie pracować, zamiast tracić czas na dodatkowe pytania o podstawowe informacje.

Podnosi Twoją wiarygodność

Wysyłając klientowi profesjonalny brief, jasno pokazujesz, że znasz się na tym, co robisz. Sprawnie organizujesz Waszą współpracę, budując wizerunek eksperta, którego szuka i do którego chętnie wróci.

Szybko dostarcza potrzebne informacje

Pytania w briefach są wygodnie podzielone na sekcje dotyczące grupy docelowej, oferty czy produktu. Dzięki temu z łatwością odnajdziesz w przesłanych odpowiedziach informacje, na których Ci zależy.

Zabezpiecza Twoje interesy

W briefie czarno na białym masz wytyczne klienta, które są Twoim sprzymierzeńcem w przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub zmiany koncepcji tekstu już po oddaniu projektu.

Dla kogo?

Dla freelance copywriterów

Pracujesz jako freelancer i omawiasz szczegóły projektów bezpośrednio z klientem? Z briefem znacznie usprawnisz Waszą komunikację, przyspieszysz swoją pracę i ograniczysz ilość poprawek. Koniec z wymianą dziesiątek maili i telefonów - teraz komplet informacji będziesz mieć w 1 miejscu.

Dla agencji marketingowych

Zadbaj o sprawną pracę i płynną komunikację w zespole projektowym. Z briefem wygodnie zbierzesz od klienta komplet kluczowych informacji w 1 dokumencie, z którego może korzystać cały zespół. Oszczędność czasu dzięki konkretnym wytycznym - bez nieporozumień i głuchego telefonu.

Co znajdziesz w zestawie?

5 briefów do różnych typów tekstów

Jedne rzeczy są kluczowe przy pisaniu artykułu, a inne decydują o skuteczności strony sprzedażowej. Każdy brief jest tak skonstruowany, by zapewnić komplet niezbędnych informacji do sprawnego stworzenia dobrego tekstu.

W trzech wariantach kolorystycznych

Każdy brief otrzymujesz aż w 3 estetycznych oprawach graficznych – gotowych do uzupełnienia o Twoje dane kontaktowe i wysłania klientowi.

JUNGLE

GREY

TECH

Z przejrzystym podziałem na sekcje

Dzięki podziałowi pytań na sekcje, podczas pracy nad tekstem łatwo odnajdziesz interesujące Cię informacje dotyczące grupy odbiorców, produktu czy firmy. To wygoda i oszczędność czasu jednocześnie.

I w wygodnym do edycji formacie .docx (Word)

Briefy są w formacie .docx, więc klient łatwo oraz sprawnie wypełni – zarówno w Wordzie, jak i w bezpłatnych dokumentach Google.  Możesz je również spersonalizować (np. zamieścić kilka słów wstępu), a w razie potrzeby także dowolnie modyfikować pytania.

Briefy pomogą zarówno Tobie, jak i Twoim klientom

Z dobrym briefem łatwiej o dobre teksty

Najcenniejszym źródłem informacji o biznesie klienta jest… klient. Niestety rzadko potrafi on sam z siebie przekazać informacje, których rzeczywiście potrzebuje copywriter. Dlatego pytania w briefach są tak skonstruowane, by klient z łatwością mógł wyjaśnić komu, co oraz w jaki sposób chce przekazać lub sprzedać.

Rozumiejąc oczekiwania klienta i jego cele, o wiele łatwiej stworzysz teksty, których potrzebuje. W briefach od razu otrzymasz komplet informacji niezbędny do dalszej pracy i sprawnego przygotowania świetnych treści. Bez zastanawiania się co, jak i dlaczego.  

Inwestycja, która zwraca się już przy pierwszym zleceniu

Z briefami Twój szybciej realizujesz projekty:

  • nie tracisz czasu na dopytywanie, maile i kolejne telefony – komplet informacji masz w jednym pliku,
  • sprawniej przeprowadzasz research, bo wiesz, czego szukać i o czym czytać,
  • tworzysz teksty lepiej dopasowane do oczekiwań klienta, dzięki czemu zmniejszasz liczbę poprawek.

To oszczędność nawet kilku godzin w przypadku większych projektów.

A inwestycja w briefy to tylko 69 zł.

Masz pytania?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Briefy Copywriterskie

Tylko