Jakość usług wpływa na to, czy klienci wracają i czy rekomendują Cię innym. Jednak przy pozyskaniu nowego klienta to nie jakość jest kluczowa. Liczy się coś innego: naprawdę świetna oferta.
Możesz być najlepszy w branży, sprzedawać najlepsze produkty lub oferować najlepsze usługi, ale jeśli nie potrafisz ich właściwie zareklamować - już przegrałeś.
Może wydajesz pieniądze na reklamy stron, których nie chce się czytać. Wysyłasz oferty, które pozostają bez odpowiedzi. Działasz, ale brakuje efektów - zainteresowanych klientów.
W dobrej ofercie nie chodzi po prostu o to, by opisać produkt. Lecz by pokazać klientowi, że go potrzebuje.
Pewnie przeczytałeś wiele książek, porad czy artykułów, które mówią CO masz zrobić: poznaj klienta, przyciągnij uwagę, pokaż korzyści…
Żadne jednak nie odpowiadają na drugie, ważniejsze pytanie: JAK?
Bo te kursy nie dadzą Ci tego, czego potrzebujesz. Są wypełnione teorią... o której za chwilę zapomnisz lub nie będziesz wiedział, jak wykorzystać ją w praktyce - bo jej nie przećwiczyłeś. A przecież nie o to chodzi.
Kursy o copywritingu są zazwyczaj skierowane do copywriterów, którzy zamierzają spędzać na pisaniu tekstów kolejne tygodnie, miesiące i lata.
Ty nie jesteś jednym z nich. Więc czy u Ciebie zadziała to samo podejście? I najważniejsze: czy rzeczywiście go potrzebujesz i czy masz na nie czas?
Powiem Ci dokładnie to, co potrzebujesz wiedzieć, by Twoje oferty i strony sprzedażowe zaczęły przekonywać dużo skuteczniej.
20% wiedzy, technik i narzędzi daje 80% rezultatów sprzedażowych.
Musisz tylko wiedzieć, które 20% i jak je stosować.
Nazywam się Izabela Aftyka i od 6 lat skutecznie zmieniam odbiorców w płacących klientów. Ciebie też tego nauczę.
Oferta jest dla produktu lub usługi tym, czym tytuł dla artykułu - albo będzie się klikała (i zarabiała), albo nikt nawet nie zwróci na nią uwagi. Na kursie pokażę Ci gotowy proces pisania i sprawdzoną strukturę
- w pigułce dostaniesz to, czego Twoja konkurencja prawdopodobnie nigdy się nie dowie.
Izabela Aftyka, CEO agencji Copywriting Biznesowy
Przygotowałam materiał w maksymalnie warsztatowej formie: konkretne ćwiczenia, dokładne przykłady i listy kontrolne pomogą Ci nową wiedzę od razu zastosować w praktyce. W efekcie kurs kończysz z gotową ofertą swojego produktu lub usługi i wiedzą, jak pisać kolejne.
Kurs jest w formie online – otrzymujesz 12-miesięczny dostęp do platformy oraz do panelu dyskusyjnego, gdzie na bieżąco odpowiadam na dodatkowe pytania uczestników.
Nagrania to wprowadzenia do części praktycznej. Przekazuję na nich niezbędną wiedzę, omawiam przykłady i wyjaśniam ćwiczenia, abyś dokładnie wiedział co, jak i dlaczego robimy.
Zobaczysz przykłady dobrych i złych ofert wraz z ich omówieniem. Dowiesz się, jakich błędów nie popełniać,
a dodatkowe pytania, wzory nagłówków czy wezwań do działania ułatwią Ci przygotowanie własnych.
Tutaj wiedzę z nagrań wykorzystujesz w praktyce. Przygotowałam ćwiczenia oraz przykłady, które pokażą Ci, jak skonstruować ofertę oraz ułatwią jej pisanie - sekcja po sekcji.
Jak wygląda kurs? Zobacz fragment
Fragment lekcji wideo o skutecznej prezentacji korzyści w ofercie
Zobacz, jak podejść do prezentowania korzyści, by klient uznał je za wartościowe dla siebie.
Przykładowe ćwiczenie z workbooka
W tym ćwiczeniu skupiasz się na tym, by pokazać, jak Twój produkt lub usługa wpłynie na poprawę sytuacji klienta/realizację jego celów.
Po co to wszystko?
2 razy więcej klientów i 2 razy więcej zysków
– tyle daje Ci 2 razy lepsza oferta
Piszesz ją raz, a zarabia dla Ciebie przez cały czas – więcej niż niejeden sprzedawca.
Zobacz, co o kursie mówią uczestnicy
Zaczynamy?
Poznaj ponadczasowy i sprawdzony system tworzenia dochodowych ofert,
które będą zarabiać dla Ciebie przez lata.
Czy kurs Ci się przyda?
Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy
Jestem pewna jakości tego kursu i włożonej w niego pracy, dlatego daję Ci gwarancję satysfakcji: jeżeli w ciągu 10 dni od zakupu uznasz, że materiały nie były dla Ciebie wartościowe, zwrócę Ci 100% wpłaconej kwoty.
Rachunek jest prosty: możesz tylko zyskać.
Jeżeli na co dzień piszesz głównie artykuły, opisy produktów lub inne treści, które nie są nastawione bezpośrednio na sprzedaż, to zdecydowanie tak. Ten kurs od A do Z pokażę Ci, jak pisać skuteczne teksty sprzedażowe – dostaniesz gotowy proces, który będziesz mógł przećwiczyć krok po kroku, na konkretnych przykładach. Dodatkowe wzory, ćwiczenia i szablony pomogą Ci szybko przyswoić i w praktyce wykorzystać nową wiedzę.
Natomiast nie polecam tego kursu copywriterom, którzy specjalizują się w treściach sprzedażowych i ich teksty osiągają świetne wyniki.
Tak, ten kurs został przygotowany również z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą ocenić jakość zamawianych tekstów. Dowiesz się, na jakie aspekty zwracać uwagę i co powinna zawierać dobra oferta sprzedażowa/treść na stronę.
Zdecydowanie tak. Kurs nie tylko nauczy Cię pisania tekstów sprzedażowych, ale także pomoże Ci tworzyć lepsze artykuły. Wiele aspektów będziesz mógł zastosować w treściach blogowych.
Nie, w tym kursie nie uczę pisania maili. W 100% skupiam się na pokazaniu, jak tworzyć treści na strony sprzedażowe, firmowe lub do ofert w PDF.
Tak. Wystarczy, że przy płatności, w komentarzu do zamówienia, podasz nazwę swojej firmy, jej adres i NIP. Wyślemy Ci fakturę VAT w ciągu 24 godzin.