Jak rozwinęłaby się Twoja firma,
gdyby zdobywanie klientów było proste?

Praktyczny kurs pisania ofert dla właścicieli małych firm, którzy chcą zwiększać zyski – pracując mądrzej, nie ciężej.

Jakość usług wpływa na to, czy klienci wracają i czy rekomendują Cię innym. Jednak przy pozyskaniu nowego klienta to nie jakość jest kluczowa. Liczy się coś innego: naprawdę świetna oferta.

jak napisać ofertę handlową
obrazek

Możesz być najlepszy w branży, sprzedawać najlepsze produkty lub oferować najlepsze usługi, ale jeśli nie potrafisz ich właściwie zareklamować - już przegrałeś.

Może wydajesz pieniądze na reklamy stron, których nie chce się czytać. Wysyłasz oferty, które pozostają bez odpowiedzi. Działasz, ale brakuje efektów - zainteresowanych klientów.

W dobrej ofercie nie chodzi po prostu o to, by opisać produkt. Lecz by pokazać klientowi, że go potrzebuje.

Pewnie przeczytałeś wiele książek, porad czy artykułów, które mówią CO masz zrobić: poznaj klienta, przyciągnij uwagę, pokaż korzyści…

Żadne jednak nie odpowiadają na drugie, ważniejsze pytanie: JAK?

To tylko kilka z wielu pytań, na które odpowiedzi znajdziesz w tym kursie.

Czy to kurs dla Ciebie?

TAK, jeśli:

NIE, jeśli:

Dlaczego większość kursów o copywritingu do niczego Ci się nie przyda?

Bo te kursy nie dadzą Ci tego, czego potrzebujesz. Są wypełnione teorią... o której za chwilę zapomnisz lub nie będziesz wiedział, jak wykorzystać ją w praktyce - bo jej nie przećwiczyłeś. A przecież nie o to chodzi.

Nie chodzi o to, by coś po prostu wiedzieć.
Lecz by nauczyć się z tego korzystać.

Kursy o copywritingu są zazwyczaj skierowane do copywriterów, którzy zamierzają spędzać na pisaniu tekstów kolejne tygodnie, miesiące i lata.

Ty nie jesteś jednym z nich. Więc czy u Ciebie zadziała to samo podejście? I najważniejsze: czy rzeczywiście go potrzebujesz i czy masz na nie czas?

Nie powiem Ci o copywritingu wszystkiego, co wiem

Powiem Ci dokładnie to, co potrzebujesz wiedzieć, by Twoje oferty i strony sprzedażowe zaczęły przekonywać dużo skuteczniej.

20% wiedzy, technik i narzędzi daje 80% rezultatów sprzedażowych.

Musisz tylko wiedzieć, które 20% i jak je stosować.

Nazywam się Izabela Aftyka i od 6 lat skutecznie zmieniam odbiorców w płacących klientów. Ciebie też tego nauczę.

Oferta jest dla produktu lub usługi tym, czym tytuł dla artykułu - albo będzie się klikała (i zarabiała), albo nikt nawet nie zwróci na nią uwagi. Na kursie pokażę Ci gotowy proces pisania i sprawdzoną strukturę
- w pigułce dostaniesz to, czego Twoja konkurencja prawdopodobnie nigdy się nie dowie.

Izabela Aftyka, CEO agencji Copywriting Biznesowy

Co otrzymujesz w ramach kursu?

Przygotowałam materiał w maksymalnie warsztatowej formie: konkretne ćwiczenia, dokładne przykłady i listy kontrolne pomogą Ci nową wiedzę od razu zastosować w praktyce. W efekcie kurs kończysz z gotową ofertą swojego produktu lub usługi i wiedzą, jak pisać kolejne.

20 lekcji wideo

Przykłady ofert wraz z omówieniem

Workbook z praktycznymi ćwiczeniami do wykonania

Gotowy szablon struktury oferty, wzory nagłówków i wezwań do działania

Listy kontrolne do każdej sekcji oferty

Certyfikat ukończenia kursu

Kurs jest w formie online  otrzymujesz 12-miesięczny dostęp do platformy oraz do panelu dyskusyjnego, gdzie na bieżąco odpowiadam na dodatkowe pytania uczestników.

Nagrania wideo

Nagrania to wprowadzenia do części praktycznej. Przekazuję na nich niezbędną wiedzę, omawiam przykłady i wyjaśniam ćwiczenia, abyś dokładnie wiedział co, jak i dlaczego robimy.

ćwiczenia skuteczna oferta

Karty pracy, przykłady ofert, gotowe wzory i checklisty

Zobaczysz przykłady dobrych i złych ofert wraz z ich omówieniem. Dowiesz się, jakich błędów nie popełniać,
a dodatkowe pytania, wzory nagłówków czy wezwań do działania ułatwią Ci przygotowanie własnych.

Nagranie kurs pisania ofert

Workbook z ćwiczeniami

Tutaj wiedzę z nagrań wykorzystujesz w praktyce. Przygotowałam ćwiczenia oraz przykłady, które pokażą Ci, jak skonstruować ofertę oraz ułatwią jej pisanie - sekcja po sekcji.

przykłady ofert handlowych

Jak wygląda kurs? Zobacz fragment 

Fragment lekcji wideo o skutecznej prezentacji korzyści w ofercie

Zobacz, jak podejść do prezentowania korzyści, by klient uznał je za wartościowe dla siebie.

Przykładowe ćwiczenie z workbooka

W tym ćwiczeniu skupiasz się na tym, by pokazać, jak Twój produkt lub usługa wpłynie na poprawę sytuacji klienta/realizację jego celów. 

Po co to wszystko?

2 razy więcej klientów i 2 razy więcej zysków
– tyle daje Ci 2 razy lepsza oferta

Piszesz ją raz, a zarabia dla Ciebie przez cały czas – więcej niż niejeden sprzedawca.

Zobacz, co o kursie i współpracy ze mną mówią inni

Zobacz, co o kursie mówią uczestnicy

Marta Nowakowska
Marta Nowakowska
Copywriter freelancer
Czytaj więcej
Przerobiłam sporo kursów, ale pierwszy raz widzę tak dużo praktycznych przykładów. Podoba mi się, że Iza dokładnie pokazuje, co po kolei robi i jak ja mam zrobić to samo. To jest coś, czego mi w innych kursach brakowało. Niby dowiadywałam się czegoś, ale potem siadałam i nie wiedziałam, co mam dalej robić. W tym kursie jest zupełnie inaczej. Iza daje gotowe rozwiązania, od początku do końca prowadzi za rękę, ale jednocześnie zmusza do aktywnego działania. To zdecydowanie nie jest kurs, który się po prostu ogląda 😀 Efekt? Mam masę notatek i prawie gotową ofertę, ale przede wszystkim zrozumiałam, jak patrzą na mój biznes klienci, co mam im mówić i jak to wszystko logicznie poukładać. Myślę, że to dla mnie największa wartość kursu.
Sebastian Kowalewski
Sebastian Kowalewski
Projektant stron internetowych, CEO w StronaBiznesu
Czytaj więcej
Ode mnie 3 razy TAK! Podszedłem do tego kursu jako zupełny laik. Na co dzień nie piszę tekstów, ale chciałem wiedzieć, jak rozpoznać, czy moi współpracownicy robią to dobrze. Kurs Izy w 100% spełnił moje oczekiwania, bo teraz dobrze rozumiem, jak powinien wyglądać cały proces i jaką rolę odgrywają poszczególne sekcje. A z workbook'a, który Iza udostępniła w kursowych materiałach, korzystamy w firmie na co dzień - przydaje się do wielu tekstów, nie tylko tych typowo ofertowych.
Poprzedni
Następny

Zaczynamy?

Poznaj ponadczasowy i sprawdzony system tworzenia dochodowych ofert,
które będą zarabiać dla Ciebie przez lata.

829
  •  

Czy kurs Ci się przyda?

Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy

Jestem pewna jakości tego kursu i włożonej w niego pracy, dlatego daję Ci gwarancję satysfakcji: jeżeli w ciągu 10 dni od zakupu uznasz, że materiały nie były dla Ciebie wartościowe, zwrócę Ci 100% wpłaconej kwoty. 

Rachunek jest prosty: możesz tylko zyskać.

Najczęściej zadawane pytania

Jeżeli na co dzień piszesz głównie artykuły, opisy produktów lub inne treści, które nie są nastawione bezpośrednio na sprzedaż, to zdecydowanie tak. Ten kurs od A do Z pokażę Ci, jak pisać skuteczne teksty sprzedażowe – dostaniesz gotowy proces, który będziesz mógł przećwiczyć krok po kroku, na konkretnych przykładach. Dodatkowe wzory, ćwiczenia i szablony pomogą Ci szybko przyswoić i w praktyce wykorzystać nową wiedzę.

Natomiast nie polecam tego kursu copywriterom, którzy specjalizują się w treściach sprzedażowych i ich teksty osiągają świetne wyniki. 

Tak, ten kurs został przygotowany również z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą ocenić jakość zamawianych tekstów. Dowiesz się, na jakie aspekty zwracać uwagę i co powinna zawierać dobra oferta sprzedażowa/treść na stronę.

Zdecydowanie tak. Kurs nie tylko nauczy Cię pisania tekstów sprzedażowych, ale także pomoże Ci tworzyć lepsze artykuły. Wiele aspektów będziesz mógł zastosować w treściach blogowych.

Nie, w tym kursie nie uczę pisania maili. W 100% skupiam się na pokazaniu, jak tworzyć treści na strony sprzedażowe, firmowe lub do ofert w PDF.

Tak. Wystarczy, że przy płatności, w komentarzu do zamówienia, podasz nazwę swojej firmy, jej adres i NIP. Wyślemy Ci fakturę VAT w ciągu 24 godzin.