Twoi potencjalni klienci nie kupują tyle, ile chcesz lub gorzej – nie robią tego wcale? Audyt copywriterski odpowie Ci na pytania: co trzeba zmienić i jak to zrobić, aby Twoja strona w końcu zaczęła sprzedawać.
Obecnie nie wystarczy jedynie skierować odbiorców na Twoją stronę. Musisz ich także przekonać, że warto od Ciebie kupować. W przeciwnym razie wygenerowany ruch nie przyniesie Ci żadnych korzyści.
W Copywriting Biznesowy zajmujemy się eliminacją błędów i budową zysków. Pomożemy Ci zmienić słabo konwertującą stronę w maszynkę do sprzedaży.
To, co dla Ciebie wydaje się zrozumiałe i oczywiste, dla Twoich odbiorców wcale nie musi takie być. Może gubią się w gąszczu informacji, które próbujesz im przekazać? A może wcale ich nie rozumieją, ponieważ nie mówisz ich językiem?
Nagraliśmy filmik o pułapce wiedzy, która często zabija sprzedaż. Zobacz, czy dotyczy ona także Ciebie.
W trakcie audytu przeanalizujemy Twoją stronę z perspektywy modelowego klienta. Prześledzimy proces konwersji i sprawdzimy, które elementy nie działają tak, jak powinny.
Otrzymasz konkretny raport, który wyjaśni Ci, dlaczego tracisz klientów. Dowiesz się, co powiedzieć swoim odbiorcom, by przestali opuszczać Twoją stronę, a zaczęli kupować. W bonusie do audytu copywriterskiego jest 1h bezpłatnych konsultacji – odpowiemy na dręczące Cię pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Poznaj przyczyny niskiej konwersji, wyeliminuj je i zyskaj przekonanych klientów.
Zobacz, co otrzymasz w ramach audytu copywriterskiego:
Pokażemy Ci, które treści należy poprawić oraz jak to zrobić. Otrzymasz dokument, w którym omówimy poszczególne kroki prowadzące do dobrych zmian w Twojej sprzedaży. Raport nie tylko rozwiąże obecne błędy, ale też zapobiegnie powtarzaniu ich w przyszłości.
Przygotujemy schemat ścieżki zakupowej Twojego klienta: od momentu wejścia na stronę aż do konwersji. Pokażemy Ci, jak zaprojektować treści, aby działały zgodnie ze schematem AIDA: przyciągnęły uwagę odbiorcy, zainteresowały go, wzbudziły pragnienie zakupu i skłoniły do działania.
Weźmiemy pod lupę Twoich potencjalnych klientów. Poznamy ich obawy, potrzeby i pragnienia, a następnie zestawimy je z treścią na Twojej stronie internetowej. Sprawdzimy, czy mówisz ich językiem, czy informujesz o tym, co dla nich ważne i czy rozbijasz obiekcje, które mają.
Persona to Twój modelowy odbiorca - osoba, do której kierujesz swoje marketingowe przekazy. Osoba, która ma od Ciebie kupować. Dzięki stworzeniu persony zawsze będziesz wiedział, do kogo mówisz, jakie problemy odbiorcy rozwiązujesz i jak go przekonać, by skorzystał z Twoich usług.
Podpowiemy, jak efektywnie rozmieścić treści na stronie. Wskażemy, jakie grafiki możesz wykorzystać, by wzmocnić słowny przekaz. Sugestie zmian obejmą również przyciski Call To Action (CTA) czy nagłówki - skupimy się na maksymalnie skutecznej realizacji Twoich celów biznesowych.
Na bezpłatnych konsultacjach w formie wideorozmowy odpowiemy na Twoje pytania z zakresu efektywnej komunikacji z klientem, tworzenia treści, optymalizacji SEO, budowania wizerunku firmy. Chcemy mieć pewność, że doskonale wiesz, jakie działania podjąć.
W wersji premium audytu otrzymasz wszystkie powyższe elementy, a dodatkowo dostaniesz bonus. Przeprowadzimy wywiady 1:1 (w formie wideorozmowy) z przedstawicielami Twojej grupy docelowej.
Obserwujemy ich reakcję na Twoją stronę. Pytamy o oczekiwania i potrzeby. Sprawdzamy, co jest dla nich ważne w kontekście Twojego produktu i usługi. Wnioski z rozmów pakujemy do raportu w specjalnej sekcji “Wywiady z odbiorcami” wraz z instrukcją, jak je wykorzystać do podniesienia sprzedaży.
Chcesz zamówić audyt copywriterski w wersji premium? Napisz do nas: kontakt@copywritingbiznesowy.pl
Audyt copywriterski przeprowadzamy nie tylko dla stron firmowych i stron sprzedażowych, ale także kampanii mailingowych i innych tekstów marketingowych.