Audyt copywriterski

Masz ruch na stronie, ale sprzedaż stoi w miejscu?

Twoi potencjalni klienci nie kupują tyle, ile chcesz lub gorzej  – nie robią tego wcale? Audyt copywriterski odpowie Ci na pytania: co trzeba zmienić i jak to zrobić, aby Twoja strona w końcu zaczęła sprzedawać.

Zmieniamy odbiorców w płacących klientów

Obecnie nie wystarczy jedynie skierować odbiorców na Twoją stronę. Musisz ich także przekonać, że warto od Ciebie kupować. W przeciwnym razie wygenerowany ruch nie przyniesie Ci żadnych korzyści. 

W Copywriting Biznesowy zajmujemy się eliminacją błędów i budową zysków. Pomożemy Ci zmienić słabo konwertującą stronę w maszynkę do sprzedaży.

Patrzymy oczami Twojego klienta

To, co dla Ciebie wydaje się zrozumiałe i oczywiste, dla Twoich odbiorców wcale nie musi takie być. Może gubią się w gąszczu informacji, które próbujesz im przekazać? A może wcale ich nie rozumieją, ponieważ nie mówisz ich językiem?

Nagraliśmy filmik o pułapce wiedzy, która często zabija sprzedaż.  Zobacz, czy dotyczy ona także Ciebie.

W trakcie audytu przeanalizujemy Twoją stronę z perspektywy modelowego klienta. Prześledzimy proces konwersji i sprawdzimy, które elementy nie działają tak, jak powinny.

Otrzymasz konkretny raport, który wyjaśni Ci, dlaczego tracisz klientów. Dowiesz się, co powiedzieć swoim odbiorcom, by przestali opuszczać Twoją stronę, a zaczęli kupować. W bonusie do audytu copywriterskiego jest 1h bezpłatnych konsultacji – odpowiemy na dręczące Cię pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Przestań tracić pieniądze z powodu nieskutecznych tekstów

Poznaj przyczyny niskiej konwersji, wyeliminuj je i zyskaj przekonanych klientów.

Zobacz, co otrzymasz w ramach audytu copywriterskiego:

Szczegółowy raport z audytu

Pokażemy Ci, które treści należy poprawić oraz jak to zrobić. Otrzymasz dokument, w którym omówimy poszczególne kroki prowadzące do dobrych zmian w Twojej sprzedaży. Raport nie tylko rozwiąże obecne błędy, ale też zapobiegnie powtarzaniu ich w przyszłości.

Plan ścieżki zakupowej klienta

Przygotujemy schemat ścieżki zakupowej Twojego klienta: od momentu wejścia na stronę aż do konwersji. Pokażemy Ci, jak zaprojektować treści, aby działały zgodnie ze schematem AIDA: przyciągnęły uwagę odbiorcy, zainteresowały go, wzbudziły pragnienie zakupu i skłoniły do działania.

Analiza grupy odbiorców


Weźmiemy pod lupę Twoich potencjalnych klientów. Poznamy ich obawy, potrzeby i pragnienia, a następnie zestawimy je z treścią na Twojej stronie internetowej. Sprawdzimy, czy mówisz ich językiem, czy informujesz o tym, co dla nich ważne i czy rozbijasz obiekcje, które mają.

Dokument do tworzenia persony

Persona to Twój modelowy odbiorca - osoba, do której kierujesz swoje marketingowe przekazy. Osoba, która ma od Ciebie kupować. Dzięki stworzeniu persony zawsze będziesz wiedział, do kogo mówisz, jakie problemy odbiorcy rozwiązujesz i jak go przekonać, by skorzystał z Twoich usług.

Sugestie zmian graficznych

Podpowiemy, jak efektywnie rozmieścić treści na stronie. Wskażemy, jakie grafiki możesz wykorzystać, by wzmocnić słowny przekaz. Sugestie zmian obejmą również przyciski Call To Action (CTA) czy nagłówki - skupimy się na maksymalnie skutecznej realizacji Twoich celów biznesowych.

1 h bezpłatnych konsultacji

Na bezpłatnych konsultacjach w formie wideorozmowy odpowiemy na Twoje pytania z zakresu efektywnej komunikacji z klientem, tworzenia treści, optymalizacji SEO, budowania wizerunku firmy. Chcemy mieć pewność, że doskonale wiesz, jakie działania podjąć.

Audyt copywriterski w wersji premium

W wersji premium audytu otrzymasz wszystkie powyższe elementy, a dodatkowo dostaniesz bonus. Przeprowadzimy wywiady 1:1 (w formie wideorozmowy) z przedstawicielami Twojej grupy docelowej.

Obserwujemy ich reakcję na Twoją stronę. Pytamy o oczekiwania i potrzeby. Sprawdzamy, co jest dla nich ważne w kontekście Twojego produktu i usługi. Wnioski z rozmów pakujemy do raportu w specjalnej sekcji “Wywiady z odbiorcami” wraz z instrukcją, jak je wykorzystać do podniesienia sprzedaży

audyt copywriterski

Chcesz zamówić audyt copywriterski w wersji premium? Napisz do nas: kontakt@copywritingbiznesowy.pl

Audyt copywriterski przeprowadzamy nie tylko dla stron firmowych i stron sprzedażowych, ale także kampanii mailingowych i innych tekstów marketingowych.

Chcesz przekuć zwykły ruch w dobrą sprzedaż? Z nami możesz!