Teksty na stronę internetową

Wybierz copywriting, który przekona Twoich klientów

Teksty na stronie internetowej są wizytówką Twojej firmy. Taką, która na zawołanie pojawia się przed oczami potencjalnych klientów. Czy ich przekona? To zależy od tego, co im powiesz. 

Na zatrzymanie ich uwagi masz tylko 8 sekund.

2 razy lepszy copywriting
to 2 razy lepsza sprzedaż

Potrzebujesz przekonujących tekstów na stronę internetową, a na dźwięk słów: najwyższej jakości, wyjątkowo profesjonalny i nieustanny rozwój zaczynasz ziewać? 

My też. Dlatego nasz copywriting to nie wyliczanki firmowych zalet. To rozmowa o korzyściach między Twoją firmą a klientem.  

Dostarczamy amunicję w postaci słów, które rozbijają nawet najgrubsze mury obiekcji.

Odpowiadamy na wątpliwości. Mówimy o korzyściach. Wywołujemy emocje. Nawiązujemy relacje. Przekonujemy do zakupu.

Zaufanie to fundament
silnej marki i dobrej sprzedaży

Długoterminowo w biznesie liczą się dwie rzeczy: dobre relacje i zaufanie. Możesz mieć najlepszy produkt lub świadczyć najlepsze usługi, jednak odbiorcy ich nie kupią, dopóki nie uwierzą, że te rzeczywiście mogą im pomóc. 

Skuteczne teksty na stronę internetową budują relacje i wzbudzają zaufanie do marki, a tym samym do ludzi, którzy ją tworzą. Kreują wizerunek firmy, na której można polegać. 

Teksty na stronę internetową - oferta

Koncepcja wizerunkowa

Na podstawie analizy grupy docelowej, marki i jej konkurencji przygotujemy koncepcję budowania wizerunku na stronie internetowej.

Makieta układu treści

Podpowiemy Ci, jak rozplanować teksty na stronie internetowej, aby maksymalnie wykorzystać ich skuteczność: nagłówki, CTA, struktura.

Teksty na stronę

Zaprojektujemy skuteczne treści, które zrealizują firmowe cele i sprzedażowo przedstawią unikalną propozycję wartości Twojej marki.

Optymalizacja SEO

Teksty dla Ciebie zoptymalizujemy pod branżowe frazy kluczowe, aby pracowały na wysoką pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google.

I kilka bonusów

Chwytliwe hasło reklamowe

Stworzymy główne hasło reklamowe Twojej marki. Zapisze ją w pamięci i świadomości klientów - będą wiedzieli do kogo oraz po co mogą przyjść.

Skuteczne wezwania do działania

Postawimy kropkę nad i, czyli skłonimy odbiorcę do finalnego działania - zapisu na newsletter, wysłania wiadomości czy kupna produktu.

Unikalna propozycja wartości

To najważniejsza wartość marki, którą ta może zaoferować swoim klientom. Sprawdzimy, co nią jest w Twoim przypadku i jak o niej przekonująco mówić.

4 etapy współpracy

przy tekstach na stronę internetową

1

Kwestie formalne

Omawiamy zasady współpracy nad projektem. Pracę rozpoczynamy po wpłacie 50% zaliczki na podstawie faktury proforma, której opłacenie jest dla nas ostatecznym potwierdzeniem decyzji o nawiązaniu współpracy.

2

Szczegółowy brief 

Poznajemy Twój biznes i jego klientów. Rozmawiamy o celach, jakie chcesz osiągnąć i wizerunku, który mamy zbudować.

3

Research i projektowanie treści 

Analizujemy komunikację Twojej konkurencji oraz poznajemy grupę docelową. Tworzymy teksty i planujemy ich rozmieszczenie na stronie – tworzymy makietę z uwzględnieniem nagłówków, grafik i przycisków CTA. 

4

Akceptacja projektu 

Przesyłamy teksty do akceptacji, wprowadzamy ewentualne poprawki i po opłaceniu faktury przekazujemy prawa majątkowe.

„Z Panią Izabelą współpracowałem przy tworzeniu tekstów na naszą stronę firmową. Treści zostały świetnie zredagowane, widać fachowe podejście do tematu, a co najważniejsze – wzrosła liczba nowych klientów. Pani Iza jest bardzo kontaktowa, co uprzyjemnia współpracę. Bardzo polecam!” 

Marek Stachurski, właściciel firmy Esbud

Zapomnij o zwykłym pisaniu. Porozmawiajmy o konkretnej sprzedaży