Przemyślane prowadzenie bloga firmowego to magnes, który przyciąga klientów. Zainteresowanych Twoją wiedzą i umiejętnościami, a dokładniej tym, jak mogą one pomóc im w codziennym życiu. Artykuły stopniowo przekonują ich umysły, by potem otworzyć portfele. Dlatego pisanie tekstów na bloga to kluczowy element content marketingu. Marketingu, który generuje zyski.
Skuteczne artykuły na bloga długo zostają w głowach potencjalnych klientów, a wraz z nimi – Twoja marka. I ich długość nie ma tu większego znaczenia. Kluczowy jest przekaz.
Teksty na bloga opowiadają historie. Rozwiązują problemy. Budzą emocje. Pomagają. Doradzają. Edukują. Inspirują. Zręcznie budują relacje z Twoimi odbiorcami.
I właśnie takie treści tworzymy dla naszych klientów.
Efekt?
Niemal 80% więcej zapytań ofertowych
otrzymują firmy z blogami niż bez blogów.
Nasze teksty - Twoje zyski
Teksty na bloga generują zapytania ofertowe, dzięki czemu nie tracisz czasu na aktywne pozyskiwanie leadów. Możesz skupić się na innych obszarach biznesu.
Prowadzenie bloga firmowego pomaga przeskoczyć kilka etapów sprzedaży. M.in. nie musisz udowadniać swoich kompetencji - zrobiły to za Ciebie teksty.
Wartościowe, zoptymalizowane treści to warunek wysokiej pozycji Twojej strony w wyszukiwarce. Przygotujemy je zgodnie z zasadami SEO copywritingu.
Merytoryczne, dobrze napisane treści budują z użytkownikami relacje. Odbiorcy chętniej wracają i chętniej polecają blog, jeżeli artykuły są dla nich pomocne.
Pisanie artykułów na bloga buduje wiarygodność Twojej firmy. Dzieląc się wiedzą, doświadczeniem i kompetencjami, budujesz wizerunek eksperta, którego klienci chętnie pytają o radę.
Teksty na bloga generują udostępnienia i komentarze, docierając do kolejnych odbiorców. Zasięgi szybują w górę, a wraz z nimi rozpoznawalność Twojej marki.
Nawet najlepsza treść nie poradzi sobie bez czytelników. Inwestowanie w teksty, które za chwilę zginą w czeluściach internetu mija się z celem.
Dlatego zaczynamy od budowy solidnych fundamentów Twojego content marketingu, czyli blogowej strategii. Wyznaczy ona kierunek Twoich działań: dowiesz się, co robić, w jaki sposób, dla kogo i dlaczego. Każdy tekst będzie realizował konkretny cel, a tym samym konsekwentnie rozwijał Twoją firmę.
Strategia blogowa to przejrzysty plan publikacji treści, które pokochają ludzie i wyszukiwarki. Powstaje w oparciu o szczegółową analizę fraz kluczowych w Twojej branży oraz działań SEO konkurencji.
Przeanalizujemy potencjał fraz kluczowych w Twojej branży, a wnioski z analizy otrzymasz w raporcie. Będziesz wiedział, na jakich wyrażeniach należy się skupić, aby treści zaczęły generować ruch na blogu.
Przygotujemy plan budowania wizerunku Twojej marki, aby blog pomagał Ci realizować firmowe cele. Stworzenie koncepcji poprzedzimy szczegółową ankietą i wywiadem telefonicznym.
Otrzymasz konkretne tytuły artykułów wraz z frazami kluczowymi dla danego tekstu. Będziesz wiedział o czym pisać i jak pisać, aby pozyskać więcej klientów.
Jeżeli wolisz pisać artykuły na bloga sam, otrzymasz szczegółowe instrukcje do samodzielnej optymalizacji tekstów. Przejrzyście wyjaśnimy, w jaki sposób m.in. rozmieszczać frazy czy opisywać obrazki.
“70% klientów dowiaduje się o firmie
poprzez artykuły, a nie reklamy”
przy tekstach na bloga i strategii prowadzenia bloga
Kwestie formalne
Omawiamy zasady współpracy nad projektem. Pracę rozpoczynamy po wpłacie 50% zaliczki na podstawie faktury proforma, której opłacenie jest dla nas ostatecznym potwierdzeniem decyzji o nawiązaniu współpracy.
Szczegółowy brief
Poznajemy Twój biznes i jego klientów. Rozmawiamy o celach, jakie chcesz osiągnąć i wizerunku, który mamy zbudować.
Research + przygotowanie strategii + tworzenie treści
Opracowujemy strategię blogową. Na tym etapie przeprowadzamy analizę SEO, tworzymy koncepcję kreatywną oraz propozycje tematów. Następnie możemy również przygotować pierwsze artykuły blogowe.
Akceptacja projektu
Przesyłamy treści do akceptacji, wprowadzamy ewentualne poprawki i po opłacenie faktury przekazujemy prawa majątkowe.
Katarzyna Hajduk, właścicielka agencji tancerek