Teksty na bloga firmowego

Twoje pasywne źródło klientów

Przemyślane prowadzenie bloga firmowego to magnes, który przyciąga klientów. Zainteresowanych Twoją wiedzą i umiejętnościami, a dokładniej tym, jak mogą one pomóc im w codziennym życiu. Artykuły stopniowo przekonują ich umysły, by potem otworzyć portfele. Dlatego pisanie tekstów na bloga to kluczowy element content marketingu. Marketingu, który generuje zyski.

Zapomnij o znakach.
Myśl o efektach

Skuteczne artykuły na bloga długo zostają w głowach potencjalnych klientów, a wraz z nimi – Twoja marka. I ich długość nie ma tu większego znaczenia. Kluczowy jest przekaz.

Teksty na bloga opowiadają historie. Rozwiązują problemy. Budzą emocje. Pomagają. Doradzają. Edukują. Inspirują. Zręcznie budują relacje z Twoimi odbiorcami.  

 

I właśnie takie treści tworzymy dla naszych klientów.

Efekt?

Niemal 80% więcej zapytań ofertowych 
otrzymują firmy z blogami niż bez blogów.

Zobacz, jak prowadzenie bloga firmowego rozwinie Twój biznes

Nasze teksty - Twoje zyski

Pasywne źródło klientów

Teksty na bloga generują zapytania ofertowe, dzięki czemu nie tracisz czasu na aktywne pozyskiwanie leadów. Możesz skupić się na innych obszarach biznesu.

Szybsza sprzedaż

Prowadzenie bloga firmowego pomaga przeskoczyć kilka etapów sprzedaży. M.in. nie musisz udowadniać swoich kompetencji - zrobiły to za Ciebie teksty.

Wysoka pozycja w wyszukiwarce

Wartościowe, zoptymalizowane treści to warunek wysokiej pozycji Twojej strony w wyszukiwarce. Przygotujemy je zgodnie z zasadami SEO copywritingu.

Trwałe relacje

Merytoryczne, dobrze napisane treści budują z użytkownikami relacje. Odbiorcy chętniej wracają i chętniej polecają blog, jeżeli artykuły są dla nich pomocne.

Wizerunek eksperta

Pisanie artykułów na bloga buduje wiarygodność Twojej firmy. Dzieląc się wiedzą, doświadczeniem i kompetencjami, budujesz wizerunek eksperta, którego klienci chętnie pytają o radę.

Świadomość marki

Teksty na bloga generują udostępnienia i komentarze, docierając do kolejnych odbiorców. Zasięgi szybują w górę, a wraz z nimi rozpoznawalność Twojej marki.

Dobry blog zaczyna się od dobrej strategii

Nawet najlepsza treść nie poradzi sobie bez czytelników. Inwestowanie w teksty, które za chwilę zginą w czeluściach internetu mija się z celem. 

Dlatego zaczynamy od budowy solidnych fundamentów Twojego content marketingu, czyli blogowej strategii. Wyznaczy ona kierunek Twoich działań: dowiesz się, co robić, w jaki sposób, dla kogo i dlaczego. Każdy tekst będzie realizował konkretny cel, a tym samym konsekwentnie rozwijał Twoją firmę. 

Strategia blogowa to przejrzysty plan publikacji treści, które pokochają ludzie i wyszukiwarki. Powstaje w oparciu o szczegółową analizę fraz kluczowych w Twojej branży oraz działań SEO konkurencji.

Strategia blogowa - co otrzymasz?

Analiza SEO

Przeanalizujemy potencjał fraz kluczowych w Twojej branży, a wnioski z analizy otrzymasz w raporcie. Będziesz wiedział, na jakich wyrażeniach należy się skupić, aby treści zaczęły generować ruch na blogu.

Koncepcja kreatywna

Przygotujemy plan budowania wizerunku Twojej marki, aby blog pomagał Ci realizować firmowe cele. Stworzenie koncepcji poprzedzimy szczegółową ankietą i wywiadem telefonicznym.

Propozycje tematów

Otrzymasz konkretne tytuły artykułów wraz z frazami kluczowymi dla danego tekstu. Będziesz wiedział o czym pisać i jak pisać, aby pozyskać więcej klientów.

Wytyczne do optymalizacji

Jeżeli wolisz pisać artykuły na bloga sam, otrzymasz szczegółowe instrukcje do samodzielnej optymalizacji tekstów. Przejrzyście wyjaśnimy, w jaki sposób m.in. rozmieszczać frazy czy opisywać obrazki.

“70% klientów dowiaduje się o firmie
poprzez artykuły, a nie reklamy”

4 etapy współpracy

przy tekstach na bloga i strategii prowadzenia bloga

1

Kwestie formalne

Omawiamy zasady współpracy nad projektem. Pracę rozpoczynamy po wpłacie 50% zaliczki na podstawie faktury proforma, której opłacenie jest dla nas ostatecznym potwierdzeniem decyzji o nawiązaniu współpracy.

2

Szczegółowy brief 

Poznajemy Twój biznes i jego klientów. Rozmawiamy o celach, jakie chcesz osiągnąć i wizerunku, który mamy zbudować.

3

Research + przygotowanie strategii + tworzenie treści

Opracowujemy strategię blogową. Na tym etapie przeprowadzamy analizę SEO, tworzymy koncepcję kreatywną oraz propozycje tematów. Następnie możemy również przygotować pierwsze artykuły blogowe.

4

Akceptacja projektu

Przesyłamy treści do akceptacji, wprowadzamy ewentualne poprawki i po opłacenie faktury przekazujemy prawa majątkowe.

prowadzenie bloga - opinia o współpracy

Pełne skupienie się na biznesowych celach. Pani Iza przygotowała mi strategię blogową, dzięki której wiem, jak budować wizerunek swojej marki, aby pozyskiwać klientów.

Katarzyna Hajduk, właścicielka agencji tancerek

Zapomnij o zwykłym pisaniu. Porozmawiajmy o konkretnej sprzedaży