Nasze teksty mają jeden cel: sprzedaż
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych realizacji. Jeżeli chcesz zobaczyć więcej projektów z konkretnych branż, nie wahaj się do nas napisać. Chętnie się pochwalimy.
Najczęściej piszemy o:
Zobacz, jak prezentujemy ofertę dropshippingową sklepu oświetleniowego. Grupą docelową są przede wszystkim osoby o niskiej świadomości na temat tego rozwiązania, aktywnie szukające pomysłu na biznes online.
Zaprojektowaliśmy teksty na stronę sprzedażową dla produktu premium, którego grupą docelową są klienci indywidualni. Landing to ostatni etap dłuższego lejka sprzedażowego w kampanii reklamowej. Jego celem było ostateczne przekonanie odbiorcy do zakupu.
Oto jeden z kilku projektów, które powstały w wyniku współpracy z technologicznym startupem Abyss Glass. Celem katalogu była prezentacja produktu i pokazanie jego zastosowania w biznesie potencjalnych klientów z branży budowlanej.
Projekt tekstów na stronę internetową systemu do elektronicznego obiegu dokumentów. Celem było wygenerowanie zapytań o oprogramowanie poprzez zwięzłe, a jednocześnie angażujące zaprezentowanie jego kluczowych funkcjonalności.
Kompleksowy projekt treści na stronę firmową o charakterze wizerunkowo – sprzedażowym. Wyzwaniem było przedstawienie specjalistycznych usług w przystępny sposób, by oferta zaangażowała i przekonała do wysłania zapytania przedsiębiorców spoza branży.
Tekst na blog firmowy, w którym wykorzystaliśmy język korzyści, by zaprezentować możliwości nowej usługi dla właścicieli flot pojazdów. Przekaz dostosowaliśmy do grupy docelowej: konkretny i bez zbędnych ozdobników.
Artykuł na blog biznesowy dla przedsiębiorców. Skupia się na kompleksowym omówieniu danego zagadnienia, a także udziela praktycznych wskazówek i porad. Celem bloga jest zbudowanie wizerunku eksperta w obszarze biznesowym.
Landing page dla kursu online na temat jogi twarzy. Sprzedażowe treści z personalnym wydźwiękiem w celu wzmocnienia marki własnej autorki kursu. W ramach kampanii reklamowej produktu przygotowaliśmy również serię mailingów.
Firmowa strona “O firmie” dla sklepu z damską odzieżą. Upleciona ze starannie dobranych słów wizja kobiecości oczami marki Ladou. Skupiliśmy się na podkreśleniu charakteru marki, jednocześnie nawiązując do odbiorcy i pozostawiając go w centrum.
Kreatywna personalizacja produktu dla sklepu z wykładzinami podłogowymi. Luźny, rozrywkowy format natychmiast przełamuje ewentualną barierę ze strony odbiorcy i w zabawny, oryginalny sposób zachęca do zakupu.
Copyright © 2023 CopywritingBiznesowy.pl
Copyright © 2023 CopywritingBiznesowy.pl