Nasze teksty mają jeden cel: sprzedaż
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych realizacji. Jeżeli chcesz zobaczyć więcej projektów z konkretnych branż, nie wahaj się do nas napisać. Chętnie się pochwalimy.
Najczęściej piszemy o:
Zobacz, jak prezentujemy ofertę dropshippingową sklepu oświetleniowego. Grupą docelową są przede wszystkim osoby o niskiej świadomości na temat tego rozwiązania, aktywnie szukające pomysłu na biznes online.
Opracowaliśmy kompleksową komunikację na stronę wizerunkowo-sprzedażową narzędzia do PLM. Produkt jest skierowany do producentów i hurtowych sprzedawców, którzy chcą m.in. zautomatyzować część zadań, uzyskać lepsze dane analityczne i zoptymalizować procesy w firmie pod kątem ich wydajności. Na stronie internetowej pokazujemy, jak SILK PLM odpowiada na te potrzeby.
Przygotowaliśmy ostatni etap lejka sprzedażowego do kampanii marketingowej firmy KredytMarket, oferującej kredyty dla przedsiębiorców. Celem było pokazanie prostoty i dostępności całego procesu, a finalnie – przekonanie odbiorcy do podjęcia ostatecznej decyzji o skorzystaniu z finansowania.
Zaprojektowaliśmy teksty na stronę sprzedażową dla produktu premium, którego grupą docelową są klienci indywidualni. Landing to ostatni etap dłuższego lejka sprzedażowego w kampanii reklamowej. Jego celem było ostateczne przekonanie odbiorcy do zakupu.
Tak sprzedajemy kurs IT skierowany do młodych osób, które chcą postawić pierwsze kroki w branży. Kompleksowa współpraca obejmowała analizę grupy docelowej, wypracowanie stylu komunikacji oraz zaplanowanie i przygotowanie kompletu treści.
Projekt tekstów na stronę internetową sklepu z domowymi wyrobami mięsnymi. Przygotowaliśmy treści do wszystkich zakładek, w tym opisy produktów oraz kilka artykułów. Po przeczytaniu kilku fragmentów z naszego portfolio, jedna z klientek powiedziała „Jeśli jesteście w stanie narobić mi, wegetariance, smaka na szynkę, to musicie być naprawdę dobrzy. Współpracujmy!”
Kusimy do wypoczynku i wyjechania nie w przysłowiowe Bieszczady, lecz nad morze! Przeczytaj teksty przygotowane na stronę apartamentów na wynajem krótkoterminowy, które zachęcają do wrzucenia na luz i zaplanowania pełnego relaksu urlopu w rytmie „slow”.
Tekst na bloga firmowego, w którym wykorzystaliśmy język korzyści, by zaprezentować możliwości nowej usługi dla właścicieli flot pojazdów. Przekaz dostosowaliśmy do grupy docelowej: konkretny i bez zbędnych ozdobników.
Artykuł na bloga biznesowego dla przedsiębiorców. Skupia się na kompleksowym omówieniu danego zagadnienia, a także udziela praktycznych wskazówek i porad. Celem bloga jest zbudowanie wizerunku eksperta w obszarze biznesowym.
Landing page dla kursu online na temat jogi twarzy. Sprzedażowe treści z personalnym wydźwiękiem w celu wzmocnienia marki własnej autorki kursu. W ramach kampanii reklamowej produktu przygotowaliśmy również serię mailingów.
Firmowa strona „O firmie” dla sklepu z damską odzieżą. Upleciona ze starannie dobranych słów wizja kobiecości oczami marki Ladou. Skupiliśmy się na podkreśleniu charakteru marki, jednocześnie nawiązując do odbiorcy i pozostawiając go w centrum.
Kreatywna personalizacja produktu dla sklepu z wykładzinami podłogowymi. Luźny, rozrywkowy format natychmiast przełamuje ewentualną barierę ze strony odbiorcy i w zabawny, oryginalny sposób zachęca do zakupu.
Copyright © 2024 CopywritingBiznesowy.pl
Copyright © 2024 CopywritingBiznesowy.pl