Copywriting - portfolio

Poznaj próbkę naszych możliwośći

Poniżej znajdziesz kilka przykładowych realizacji. Jeżeli chcesz zobaczyć więcej projektów z konkretnych branż, nie wahaj się do nas napisać. Chętnie się pochwalimy. 

Strona sprzedażowo-wizerunkowa

teksty na stronę internetową hatiroo

Projekt treści na stronę internetową systemu do elektronicznego obiegu dokumentów. Celem było wygenerowanie zapytań o oprogramowanie poprzez zwięzłe, a jednocześnie angażujące zaprezentowanie jego kluczowych funkcjonalności.

Katalog ofertowy dla branży B2B

Katalog ofertowy przykład

Oto jeden z kilku projektów, które powstały w wyniku współpracy z technologicznym startupem Abyss Glass. Celem katalogu była prezentacja produktu i pokazanie jego zastosowania w biznesie potencjalnych klientów z branży budowlanej. 

Strona sprzedażowa kursu (B2C)

Landing page dla kursu online na temat jogi twarzy. Sprzedażowe treści z personalnym wydźwiękiem w celu wzmocnienia marki własnej autorki kursu. W ramach kampanii reklamowej produktu przygotowaliśmy również serię mailingów.

Strona firmowa dla software house

strona firmowa copywriting

Kompleksowy projekt treści na stronę firmową o charakterze wizerunkowo – sprzedażowym. Wyzwaniem było przedstawienie specjalistycznych usług w przystępny sposób, by oferta zaangażowała i przekonała do wysłania zapytania przedsiębiorców spoza branży.

Artykuł sprzedażowy

Tekst na blog firmowy, w którym wykorzystaliśmy język korzyści, by zaprezentować możliwości nowej usługi dla właścicieli flot pojazdów. Przekaz dostosowaliśmy do grupy docelowej: konkretny i bez zbędnych ozdobników. 

Storytelling marki

Firmowa strona “O nas” dla sklepu z damską odzieżą. Upleciona ze starannie dobranych słów wizja kobiecości oczami marki Ladou. Skupiliśmy się na podkreśleniu charakteru marki, jednocześnie nawiązując do odbiorcy i pozostawiając go w centrum.

Personalizacja produktu

Kreatywna personalizacja produktu dla sklepu z wykładzinami podłogowymi. Luźny, rozrywkowy format natychmiast przełamuje ewentualną barierę ze strony odbiorcy i w zabawny, oryginalny sposób zachęca do zakupu. 

Artykuł specjalistyczny

 

Artykuł na blog biznesowy dla przedsiębiorców. Skupia się na kompleksowym omówieniu danego zagadnienia, a także udziela praktycznych wskazówek i porad. Celem bloga jest zbudowanie wizerunku eksperta w obszarze biznesowym.