Szukaj
Close this search box.

Copywriting portfolio

Nasze teksty mają jeden cel: sprzedaż

Poniżej znajdziesz kilka przykładowych realizacji. Jeżeli chcesz zobaczyć więcej projektów z konkretnych branż, nie wahaj się do nas napisać. Chętnie się pochwalimy. 

 

Najczęściej piszemy o:

E-commerce / Biznes

Strona sprzedażowa
o dropshippingu

TEKST NA LANDING PAGE

Zobacz, jak prezentujemy ofertę dropshippingową sklepu oświetleniowego. Grupą docelową są przede wszystkim osoby o niskiej świadomości na temat tego rozwiązania, aktywnie szukające pomysłu na biznes online.

IT / Nowe technologie

Strona sprzedażowa oprogramowania PLM

TEKSTY NA ONEPAGE

Opracowaliśmy kompleksową komunikację na stronę wizerunkowo-sprzedażową narzędzia do PLM. Produkt jest skierowany do producentów i hurtowych sprzedawców, którzy chcą m.in. zautomatyzować część zadań, uzyskać lepsze dane analityczne i zoptymalizować procesy w firmie pod kątem ich wydajności. Na stronie internetowej pokazujemy, jak SILK PLM odpowiada na te potrzeby. 

Finanse

Strona z ofertą
dla przedsiębiorców

TEKST NA LANDING PAGE

Przygotowaliśmy ostatni etap lejka sprzedażowego do kampanii marketingowej firmy KredytMarket, oferującej kredyty dla przedsiębiorców. Celem było pokazanie prostoty i dostępności całego procesu, a finalnie – przekonanie odbiorcy do podjęcia ostatecznej decyzji o skorzystaniu z finansowania.

E-commerce

Strona sprzedażowo-wizerunkowa

TEKSTY NA LANDING PAGE

Zaprojektowaliśmy teksty na stronę sprzedażową dla produktu premium, którego grupą docelową są klienci indywidualni. Landing to ostatni etap dłuższego lejka sprzedażowego w kampanii reklamowej. Jego celem było ostateczne przekonanie odbiorcy do zakupu.

IT

Strona sprzedażowa kursu IT

LANDING PAGE

 

Tak sprzedajemy kurs IT skierowany do młodych osób, które chcą postawić pierwsze kroki w branży. Kompleksowa współpraca obejmowała analizę grupy docelowej, wypracowanie stylu komunikacji oraz zaplanowanie i przygotowanie kompletu treści. 

E-commerce

Strona sprzedażowo-wizerunkowa

TEKSTY NA STRONĘ WWW

Projekt tekstów na stronę internetową sklepu z domowymi wyrobami mięsnymi. Przygotowaliśmy treści do wszystkich zakładek, w tym opisy produktów oraz kilka artykułów. Po przeczytaniu kilku fragmentów z naszego portfolio, jedna z klientek powiedziała „Jeśli jesteście w stanie narobić mi, wegetariance, smaka na szynkę, to musicie być naprawdę dobrzy. Współpracujmy!”

Nieruchomości

Teksty na stronę apartamentów

TEKSTY NA STRONĘ INTERNETOWĄ

Kusimy do wypoczynku i wyjechania nie w przysłowiowe Bieszczady, lecz nad morze! Przeczytaj teksty przygotowane na stronę apartamentów na wynajem krótkoterminowy, które zachęcają do wrzucenia na luz i zaplanowania pełnego relaksu urlopu w rytmie „slow”. 

Nowe Technologie / Biznes

Artykuł sprzedażowy

ARTYKUŁ NA BLOGA

Tekst na bloga firmowego, w którym wykorzystaliśmy język korzyści, by zaprezentować możliwości nowej usługi dla właścicieli flot pojazdów. Przekaz dostosowaliśmy do grupy docelowej: konkretny i bez zbędnych ozdobników.  

Nieruchomości / Biznes

Artykuł specjalistyczny

ARTYKUŁ NA BLOGA

 

Artykuł na bloga biznesowego dla przedsiębiorców. Skupia się na kompleksowym omówieniu danego zagadnienia, a także udziela praktycznych wskazówek i porad. Celem bloga jest zbudowanie wizerunku eksperta w obszarze biznesowym.

B2C

Strona sprzedażowa kursu (B2C)

TEKSTY NA LANDING PAGE – STRONĘ SPRZEDAŻOWĄ

Landing page dla kursu online na temat jogi twarzy. Sprzedażowe treści z personalnym wydźwiękiem w celu wzmocnienia marki własnej autorki kursu. W ramach kampanii reklamowej produktu przygotowaliśmy również serię mailingów.

COPYWRITING PORTFOLIO

Storytelling marki

STRONA „O FIRMIE”

Firmowa strona „O firmie” dla sklepu z damską odzieżą. Upleciona ze starannie dobranych słów wizja kobiecości oczami marki Ladou. Skupiliśmy się na podkreśleniu charakteru marki, jednocześnie nawiązując do odbiorcy i pozostawiając go w centrum.

E-commerce

Personalizacja produktu

KREATYWNY OPIS PRODUKTU

Kreatywna personalizacja produktu dla sklepu z wykładzinami podłogowymi. Luźny, rozrywkowy format natychmiast przełamuje ewentualną barierę ze strony odbiorcy i w zabawny, oryginalny sposób zachęca do zakupu.