Szukaj
Close this search box.

To nie ja piszę teksty dla Ciebie

Wiem, że jesteś zaskoczony. Wydało się. Tym lepiej dla Ciebie. Powiedzieć Ci, dlaczego? 

 

Gdy zamawiasz u mnie tekst sprzedażowy, nigdy nie oddam Ci moich słów. To byłoby zupełnie nieskuteczne. Czy dlatego, że jestem aż tak słabą copywriterką? Chyba nie. 🙂 

Skąd więc bierze się ta wyrazowa układanka, zgrabnie uformowana w nagłówki i akapity, które potem rozmawiają z Twoimi odbiorcami? Biorę ją od nich – Twoich potencjalnych klientów. 

 

Czasami poznawanie ich myśli i motywacji idzie jak po maśle: dzielą się nimi bardzo chętnie na forach, w mediach społecznościowych, w komentarzach. Innym razem grzebię długo i głęboko, by dowiedzieć się, co tak naprawdę poruszy tę najważniejszą strunę, która skłania do działania. 

I gdy już dokopię się do myśli, które zdradzają ich marzenia, obawy i problemy, zaczynam je układać w te nagłówki i akapity. Słowa, którymi mówią do Ciebie Twoi potencjalni klienci. Tylko do tej pory po prostu jeszcze ich nie usłyszałeś. 

 

Bo wiesz, najlepszych, najskuteczniejszych tekstów wcale nie cechuje kreatywność. Cechuje je zrozumienie klienta. A kto zna klienta lepiej niż on sam? 

Teraz znasz już moją słodką tajemnicę. I mam nadzieję, że wykorzystasz ją dla siebie. Chcesz, by Cię słuchali? Zacznij mówić ich językiem.

Oferta nie działa? Zmień to!

Podnieś skuteczność swojej oferty w kilka chwil

Bezpłatnie pobierz gotową checklistę, dzięki której: 

  • dowiesz się, co i dlaczego powinno znaleźć się w Twojej ofercie,
  • sprawdzisz, czy Twoja oferta jest kompletna,
  • dowiesz się, jakie zmiany wprowadzić, by Twoja oferta skuteczniej przekonywała klientów.

Cześć!

W Copywriting Biznesowy łatamy sprzedażowe dziury, zmieniając odbiorców w płacących klientów: tworzymy strategie komunikacji oraz skuteczne treści. Na blogu chętnie podpowiadamy, jak przekuć słabo konwertujące teksty w dochodowe narzędzia marketingowe. Zostań na dłużej!

Skuteczna oferta? Sprawdź swoją!

Pobierz checklistę 15 kluczowych elementów zyskownej oferty!

Podobał Ci się ten tekst?
Przeczytaj też:

audyt copywriting

Jak przygotować plan contentowy na blog firmowy z pomocą AI?

Narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję znacząco ułatwiły działania marketingowe, takie jak np. proces tworzenia content planu. Jak zmieniły one podejście do strategii treści i czy dzięki nim można pisać artykuły na blog firmowy, które będą chcieli czytać przede wszystkim ludzie? Sztuczna inteligencja w content marketingu — nowe wyzwania i możliwości Sztuczna

Jak znaleźć świetnego copywritera? Gdzie go szukać? 6 skutecznych porad

Decyzja zapadła: potrzebujesz świetnych treści, a więc i osoby, która je stworzy. Tylko jak znaleźć copywritera, który napisze dobre teksty? Takie, które przyniosą realne efekty, zamiast rozczarowań i straty pieniędzy?  Przygotowałam konkretne porady, które znacznie ułatwią Ci to zadanie. Zobacz, gdzie szukać copywritera i jak z tłumu kandydatów wybrać tego

Komunikacja marki w czasie pandemii

Skuteczna komunikacja marki w obliczu pandemii. Część I: najczęstsze błędy komunikacyjne i nowe potrzeby odbiorców

Większość firm boleśnie odczuwa lub już niebawem zacznie odczuwać biznesowe skutki pandemii COVID-19. Z powodu obostrzeń związanych z bezpieczeństwem, prowadzenie biznesu stało się znacznie trudniejsze, a w niektórych przypadkach nawet niemożliwe. W wyniku kryzysu doszło również do zmiany potrzeb klientów oraz ich zachowań zakupowych, co sprawia, że ustalona wcześniej i

Skuteczna oferta? Sprawdź swoją!
Pobierz checklistę 15 kluczowych elementów zyskownej oferty!