To nie ja piszę teksty dla Ciebie

Wiem, że jesteś zaskoczony. Wydało się. Tym lepiej dla Ciebie. Powiedzieć Ci, dlaczego? 

 

Gdy zamawiasz u mnie tekst sprzedażowy, nigdy nie oddam Ci moich słów. To byłoby zupełnie nieskuteczne. Czy dlatego, że jestem aż tak słabą copywriterką? Chyba nie. 🙂 

Skąd więc bierze się ta wyrazowa układanka, zgrabnie uformowana w nagłówki i akapity, które potem rozmawiają z Twoimi odbiorcami? Biorę ją od nich – Twoich potencjalnych klientów. 

 

Czasami poznawanie ich myśli i motywacji idzie jak po maśle: dzielą się nimi bardzo chętnie na forach, w mediach społecznościowych, w komentarzach. Innym razem grzebię długo i głęboko, by dowiedzieć się, co tak naprawdę poruszy tę najważniejszą strunę, która skłania do działania. 

I gdy już dokopię się do myśli, które zdradzają ich marzenia, obawy i problemy, zaczynam je układać w te nagłówki i akapity. Słowa, którymi mówią do Ciebie Twoi potencjalni klienci. Tylko do tej pory po prostu jeszcze ich nie usłyszałeś. 

 

Bo wiesz, najlepszych, najskuteczniejszych tekstów wcale nie cechuje kreatywność. Cechuje je zrozumienie klienta. A kto zna klienta lepiej niż on sam? 

Teraz znasz już moją słodką tajemnicę. I mam nadzieję, że wykorzystasz ją dla siebie. Chcesz, by Cię słuchali? Zacznij mówić ich językiem.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Projekt bez tytułu (1)

"Gdybym wiedział to wszystko wcześniej!"

Tak komentują nasze materiały subskrybenci, którzy zwlekali z zapisem na newsletter. Nie popełniaj ich błędu i zapisz się już teraz. Nauczymy Cię, jak skutecznie docierać słowem do swoich klientów, abyś sprzedawał szybciej i więcej.

Cześć!

W Copywriting Biznesowy łatamy sprzedażowe dziury, zmieniając odbiorców w płacących klientów: tworzymy strategie komunikacji oraz skuteczne treści. Na blogu chętnie podpowiadamy, jak przekuć słabo konwertujące teksty w dochodowe narzędzia marketingowe. Zostań na dłużej!

"Gdybym wiedział to wszystko wcześniej!"

Tak komentują nasze materiały subskrybenci, którzy zwlekali z zapisem na newsletter. Nie popełniaj ich błędu i zapisz się już teraz. Nauczymy Cię, jak skutecznie docierać słowem do swoich klientów, abyś sprzedawał więcej i szybciej.

Please wait...

Zajrzyj do skrzynki i potwierdź subskrybcję!

Podobał Ci się ten tekst?
Przeczytaj też:

Skuteczna oferta? Sprawdź swoją!
Pobierz checklistę 15 kluczowych elementów zyskownej oferty!